فروش انواع سنگ مرمر و سنگ مرمریت ایرانی و خارجی در سنگبری گلدستون

سنگبری گلدستون تولید کننده انواع سنگ مرمر و سنگ مرمریت داخلی و خارجی با کیفیت بالا و قیمت مناسب با بهترین کیفیت ساب و برش

فروش انواع سنگ مرمر و سنگ مرمریت ایرانی و خارجی در سنگبری گلدستون

سنگبری گلدستون تولید کننده انواع سنگ مرمر و سنگ مرمریت داخلی و خارجی با کیفیت بالا و قیمت مناسب با بهترین کیفیت ساب و برش

سنگبری گلدستون از تولید کنندگان بزرگ سنگ در اصفهان است که سابقه ای چندین ساله در زمینه تولید انواع سنگ دارد این شرکت انواع سنگ های مرمر و سنگ مرمریت قابل استفاده برای نمای داخلی ساختمان را به بهترین دستگاه های ساب و برش تولید نموده و با قیمت عالی در اختیار پیمانکاران , ساختمان سازها و .. قرار می دهد. از تولیدات مهم این شرکت می توان به سنگ مرمر , سنگ مرمریت چهرک , سنگ مرمریت مشکی نجف آباد , سنگ مرمریت دهبید کرم و مشکی , و انواع سنگ های خارجی از جمله سنگ مرمریت لته , سنگ مرمریت امپرادور ترکیه , سنگ مرمریت کاپوچینو , سنگ مرمریت امپرادور اسپانیا , سنگ مرمریت مارمارا و ... اشاره نمود.

بایگانی

سنگ امپرادور اسپانیا نوعی سنگ مرمریت و از سنگ های وارداتی است که از کشور اسپانیا به ایران می آید.

سنگ امپرادور در میان سنگ های خارجی و مرمریت های وارداتی از زیبایی و درخشش خاصی برخوردار است که باعث جذب افراد به این سنگ زیبا و با کیفیت می شود. محبوبیت سنگ امپرادور اسپانیا  تنها مختص به ایران نیست و این سنگ در تمامی کشورهای دنیا طرفداران بیشماری دارد.


سنگ امپرادور اسپانیا و سنگ مرمریت


کاربردهای سنگ امپرادور اسپانیا بسیار متنوع و فراوان است و شما می توانید از این سنگ زیبا کاربردهای مختلفی را مشاهده نمایید. این سنگ در سایز اسلب برش می خورد و فراوری می شود.  از این رو به راحتی می تواند در اندازه ها و  به صورت های مختلفی برش بخورد. خرد کردن سنگ امپرادور اسپانیا اسلب به قطعات کوچکتر در اندازه های متفاوت توسط دستگاه های مدرن و مجهز ما در مجموعه سنگبری گلدستون انجام می شود.


سنگ امپرادور اسپانیا در سنگبری گلدستون


سنگ امپرادور اسپانیا دارای رنگ قهوه ای تیره است و شفافیت آن بستگی به سورت این سنگ مرمریت دارد. این سنگ کاملا خاص است یعنی نظیر آن را نمی توانید در هیچ کجای دنیا پیدا کنید و امتیاز آن نیز منحصرا در اختیار کشور اسپانیا می باشد. این سنگ همانطور که گفته شد بر اساس شفافیت و زیبایی آن سورت یا درجه بندی می شود. همچنین قیمت این سنگ در سورت های مختلف متفاوت است. هر چه سنگ شفاف تر باشد و رنگ آن تیره تر باشد و در کل زیباتر باشد قیمت آن نیز افزایش می یابد. اما سنگ های با زمینه کمرنگ تر معمولا قیمت پایین تری دارند.


سنگ امپرادور اسپانیا و انواع مرمریت امپرادور اسپانیا


سورت قهوه ای پررنگ سنگ امپرادور اسپانیا بهترین سورت آن است. به تصاویری که در این پست درج نموده ایم توجه نمایید تا بتوانید سورت های مختلف سنگ امپرادور اسپانیا را تشخیص دهید.


سنگ امپرادور اسپانیا در رنگ های تیره و روشن


کاربردهای مختلف سنگ امپرادور اسپانیا

از سنگ امپرادور اسپانیا می توان در موارد مختلفی استفاده کرد که از مهم ترین کاربردهای آن می توان به


کف واحدهای تجاری و اداری و واحد های مسکونی


سنگ امپرادور اسپانیا و سنگ مرمر


قابل استفاده در لابی های شیک و لوکس


سنگ کابینت


سنگ امپرادور اسپانیا و کاربردهای آن و انواع سنگ خارجی


سنگ کف آسانسور


سنگ امپرادور اسپانیا و سنگ وارداتی


با نمونه هایی از کاربردهای مرمریت امپرادور اسپانیا آشنا شوید.


سنگ امپرادور اسپانیا و سنگ امپرادور


انتخاب سنگ ساختمانی مناسب

سنگ ساختمانی بخش عظیمی از پروژه ساختمان سازی را به خود اختصاص می دهد. 

بسیاری از قسمت های مختلف ساختمان هست که نیاز دارد توسط سنگ مرمر یا مرمریت پوشش داده شود. مثل پارکینگ , کف ساختمان , آشپزخانه , راه پله, پله ها , حتی سرویس بهداشتی و حمام نیز می تواند توسط سنگهای ساختمانی تزئین شود. از این رو انتخاب درست سنگ ساختمانی می تواند در کاهش هزینه های ساختمان سازی بسیار موثر باشد.


سنگ امپرادور اسپانیا  و انتخاب سنگ ساختمانی و انواع سنگ مرمریت


 از عوامل موثر در انتخاب سنگ ساختمانی قیمت سنگ , رنگ بندی سنگ و هماهنگی آن با سایر اجزای ساختمان و جنس سنگ و کاربرد سنگ و کیفیت آن می باشد. به عنوان مثال از سنگ مرمریت برای نمای خارجی نمی توان استفاده کرد زیرا این سنگ ها در برابر هوا و عواملی مثل باد و باران مقاومت زیادی از خود نشان نمی دهند اما برای نمای داخلی ساختمان بسیار مناسب هستند. 


سنگ امپرادور اسپانیا و سنگ وارداتی در گلدستون


برای لابی و فضاهای شیک می توانید کمی بیشتر هزینه کنید و از سنگ های زیباتر و گرانقیمت تر مثل سنگ امپرادور اسپانیا استفاده نماید. قسمت هایی از ساختمان که بیشتر در معرض دید قرار دارد را می توانید با سنگ های زیبای مرمریت بپوشانید. سنگ امپرادور حتی اگر در مقیاس های کوچک نیز مورد استفاده قرار بگیرد می تواند به خوبی بدرخشد و به چشم آید. 

سنگبری گلدستون

برای دریافت اطلاعات مربوط به انواع مختلف سورت و درجه بندی سنگ امپرادور اسپانیا کافیست با ما در سنگبری گلدستون تماس بگیرید. گلدستون وارد کننده برترین سنگ های مرمریت خارجی از جمله سنگ امپرادور است. مهم ترین تولیدات سنگبری گلدستون شامل


سنگ امپرادور اسپانیا

سنگ مرمریت امپرادور ترکیه


سنگ امپرادور اسپانیا و سنگ مرمریت امپرادور ترکیه


سنگ مرمریت مارمارا


سنگ امپرادور اسپانیا  و سنگ مرمریت مارمارا


سنگ مرمریت کرم


سنگ امپرادور اسپانیا  و سنگ مرمریت کرم


سنگ مرمریت لته


سنگ امپرادور اسپانیا  و سنگ مرمریت لته


سنگ مرمریت کاپوچینو



سنگ امپرادور اسپانیا و سنگ مرمریت کاپوچینو


از که از جمله سنگ وارداتی و سنگ خارجی در این مجموعه است اشاره نمود.


گلدستون همچنین تولید سنگ های مرمریت داخلی از جمله


سنگ مرمریت چهرک



سنگ امپرادور اسپانیا و سنگ مرمریت چهرک


سنگ مرمریت مشکی نجف آباد



سنگ امپرادور اسپانیا  و سنگ مرمریت مشکی نجف آباد


سنگ مرمریت دهبید کرم و مشکی



سنگ امپرادور اسپانیا و سنگ مرمریت دهبید مشکی و کرم


و نیز انواع سنگ مرمر را برعهده دارد.


برای سفارش سنگ امپرادور اسپانیا و انواع سنگ خارجی , سنگ ترکیه و سنگ وارداتی و سنگ داخلی کافیست با ما در گلدستون تماس بگیرید. 


تلفن تماس 


03133803535


09131888944


تلگرام 


t.me/gstoneco



اینستاگرام


instagram.com/goldstone_stone


آدرس 


اصفهان - محمود آباد - خیابان 40


وب سایت 


www.gstoneco.com


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی